Retourneren

Je bestelling binnen gekregen en toch niet tevreden? Of is het toch niet wat je verwacht had?
Dat is vervelend, maar we gaan het oplossen!

Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling mag je deze terug sturen. We noemen dit de 'afkoelingsperiode'. In deze 30 dagen mag je een product terug sturen zonder opgaaf van reden.

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 30 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden via retouren@directsound.nl. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een pan uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee koken. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten terug.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via retouren@directsound.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Tevens kunt je gebruik maken van het modelformulier. Het product dient altijd binnen 30 dagen na ontvangst bij ons retour te zijn.

Je krijgt van ons het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt.
Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.