Klantenservice

Contact

Bel ons: (085) 8880597

En wij proberen u direct een antwoord op al uw vragen te geven.

Mail ons

We reageren binnen 24 uur

Stuur een e-mail

Komt u er niet uit of heeft u een klacht?

Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw bestelling snel en accuraat te behandelen, en goed om te springen met uw persoonlijke gegevens. Echter zit een foutje soms in een klein hoekje, en zijn wij er altijd blij mee als u ons daar op wijst. Met uw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening verbeteren!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@directsound.nl. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).